7 رستوران عجیب و زیبای دنیا

رستوران dinner in the sky 

شرکت این رستوران در 47 کشور  دنیا شعبه  دارد. وعده های غذایی بر روی یک میز که با جرثقیل به آسمان می رود، چیده می شوند . این رستوران تجربه ای لذت بخش غذا خوردن در حالت معلق را به انسان میدهد.

رستوران مروارید 

اولین رستوران زیر دریا در دنیا، با نام مروارید، در مالدیو ساخته شده است. این رستوران زیر دریا با هزینه ای کمتر از 5 میلیون دلار ساخته شده و بخشی از پروژه جذب توریست جزیره رانگالیفینولهو محسوب میشود.

رستوران یخی دبی

این رستوران به طور کامل از یخ ساخته شده! صاحبان از هیچ چیز جز یخ برای دکوراسیون داخلی استفاده نمی کنند، بنابراین اگر میخواهید از آن بازدید کنید، ممکن است لازم باشد یک کت و لباس گرمتر را همراه خود داشته باشید.با آب و هوای گرم در این منطقه، این تجربه کاملا سرد است. شما ممکن است قادر به صرف زمان زیادی در آن به دلیل سرمای زیاد نباشید اما قطعا خاطره ای به یادماندنی خواهد بود.

رستوران درختی در تایوان

این رستوران درختی در تایوان حس غذا خوردن داخل لانه پرندگان را به میهمانان خود می دهد. غذاها با استفاده از زیپ لاین به رستوران هایی که در ارتفاع ۵ متری قرار دارند، می رسد

رستوران صخره ای زنگبار

خانه‌ای قدیمی ساخته شده روی صخره‌ای در کنار ساحل Michanvi Pingwe در کشور زنگبار، حالا به یکی از بهترین رستوران‌های غذای دریایی این کشور تبدیل شده است. این خانه در اصل محلی برای استراحت ماهیگیران محلی بود. زمان‌هایی که سطح آب پایین رفته باشد، مسافران می‌توانند تا رستوران را پیاده‌روی کنند اما در هنگام بالا آمدن آب مجبور به استفاده از قایق‌ها هستند.

رستوران گلخانه ای فرانسه 

در این رستوران بر روی صندلی که می نشینید چنان محو تماشای گل های اطراف می شوید که شاید اصلا یادتان برود که به اینجا آمده اید تا غذا بخورید! اینجا مطمئنا برای عاشقان گل و گیاه مثل بهشت می ماند جایی است که باید در آن تا می توانید نفس عمیق بکشید و عطر گل های تازه را استشمام کنید. در این رستوران می توانید جذابیت فرانسه را در فضایی لوکس و غافلگیرانه بیشتر احساس کنید و شبی فراموش نشدنی و رمانتیک را بگذرانید.

رستوران غاری ایتالیا 

شاید رستوران‌های صخره‌ای زیادی در دنیا وجود داشته باشد اما این یکی با بقیه تفاوت دارد. رستوران «Grotta Palazzese Puglia» درون یک غار آهکی در کنار دریا ساخته شده و فقط از ماه مه تا اکتبر، یعنی در زمانی که دریا طوفانی نباشد غذا سرو می‌کند. این رستوران ایتالیایی از قرن ۱۸ میلادی دایر بوده است.